Voor vertrek! - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu Voor vertrek! - Reisverslag uit Oirschot, Nederland van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

Voor vertrek!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

29 Juli 2014 | Nederland, Oirschot

na goed proppen is mijn koffer eindelijk ingepakt! morgen is het dan zo ver! mijn avontuur in Amerika kan beginnen! buiten het slechte nieuws van de afgelopen dagen van Erik heb ik toch in overleg besloten om mijn droomreis aan te gaan! Morgen om 11.35 uur gaat mijn vliegtuig de lucht in. Nu nog eventjes lekker op de bank zitten met papa en mama, op tijd naar bed en morgen er weer op tijd uit! via dit blog kunnen jullie mij allemaal volgen. eerst ga ik 4 dagen New York ontdekken. daarna vlieg ik door naar mijn gastgezin en ga er samen met hun een prachtig jaar van maken! Ik kijk er zelf enorm naar uit.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oirschot

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 304
Totaal aantal bezoekers 8033

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: