dag 7: - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu dag 7: - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

dag 7:

Blijf op de hoogte en volg Marloes

05 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Ville Platte

vanochtend ws ik alleen thuis want macy was werken, blair was babysitting en dana en chip waren ook werken. maar Abby was de nacht ervoor blijven slapen dus die was er nog. we zijn toen even naar macy d'r werk geweest. Daarna heeft Abby me weer thuis afgezet en toen macy thuis kwam ben ik met haar naar het postkantoor geweest om wat dingentjes naar het kleine Nederland te sturen. Daarna zijn we naar Abby gereden en zijn met Abby en haar zusjes en moeder nog een keer naar school wezen kijken. ik hoop dat het allemaal goed gaat komen volgende week donderdag. daarna zijn we op feest geweest bij de vader van abby en toen we terug kwamen zijn macy, abby en ik met een paar jongens die ze van school kennen wezen rijden met de auto. aangezien iedereen hier een rijbewijs heeft die 16 is, is dat geen probleem. Daarna hebben we bij Abby geslapen. Was een leuke dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ville Platte

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 8021

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: