dag 8: varen!!! - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu dag 8: varen!!! - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

dag 8: varen!!!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

06 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Ville Platte

Vandaag was een super dag! toen we wakker werden bij Abby zijn we naar huis gegaan en hebben sandwichsjes gemaakt en zijn naar de opa van macy gereden. pawpaw. toen zijn we naar een groot meer gereden met de bood en zijn macy, abby, pawpaw, en ik gaan varen. we hadden ook een band waar je met 2e op kon zitten en dan achter de bood gehangen. dat was echt super gaaf! ben wel helemaal verbrand maar was zeker de moeite waard. we gingen al optijd terug want Abby moest werken. toen ben ik kennes gaan maken met de andere opa en oma van macy en blair en de oma van macy en blair. zodra we thuis kwamen ging ik douche, en toen ik terug kwam lag macy te slapen. volgens mij was ze moe want het was pas 7 uur ofzo. zelf lag ik ook niet veel later te slapen.

  • 08 Augustus 2014 - 16:48

    Petra:

    Hoi Marloes,

    Ik geloof goed dat je daar snel slaapt.
    Een ander land de andere taal en zoveel nieuwe dingen.
    Geniet er maar lekker van.

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ville Platte

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 8022

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: