dag 10: - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu dag 10: - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

dag 10:

Blijf op de hoogte en volg Marloes

08 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Ville Platte

Vandaag zijn macy en ik eerst met blair naar de dokter geweest voor haar allergie. daarna hebben we het huis schoongemaakt. dat was zo gebeurt. daarna heb ik samen met blair films gekeken. Barbie, ook zijn we begonnen aan frozen maar die hebben we niet afgekeken want macy kwam thuis van haar werk dus gingen we naar pawpaw. hij was met zijn kamper weg en had zijn bood en golfkar mee. toen heb ik zijn vriendin leren kennen. daarna zijn we rondje over de camping wezen rijden met de golfkar en daarna zijn we over het meer wezen varen met de bood. het was donker dus je kon niet veel zien. maar er zaten krokodillen in het water zeiden ze. eerst geloofde ik dat natuurlijk niet maar dat bleek dus wel echt te kunnen in Louisiana en dus ook in dat water bleken krokodillen te zitten. daarna bleven we in de kamper slapen! was een geweldige avond en morgen weer een drukke maar leuke dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ville Platte

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 8026

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: