dag 12: - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu dag 12: - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

dag 12:

Blijf op de hoogte en volg Marloes

10 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Ville Platte

vanochtend samen met blair een eng film gekeken: the conjuring. daarna ben ik met Dana en Blair naar een oriënteon gweest waar andere excange studens waren met hun family's. Toen heb ik ook mijn local rap leren kennen. dat is iemand op wie ik kan terug vallen als ik ruzie heb of er iets is met mijn gastgezin ofzo. maar dat zal wel mee vallen denk ik zo. verder heb ik die dag frozen afgekeken en geskypt met Inge en Verena. ben weer een beetje op de hoogte gebracht. daarna lekker optijd naar bed gegaan en nog even met Macy gekletst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ville Platte

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 8017

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: