week 6, dag 47 - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu week 6, dag 47 - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

week 6, dag 47

Blijf op de hoogte en volg Marloes

14 September 2014 | Verenigde Staten, Ville Platte

wat heb ik toch weer veel te vertellen, ik begin maar weer waar ik was geeindigd met mijn laatste verslag. die zelfde avond was ik dan naar mijn eerste football game geweest. en ja, dat is net als in de films, met de cheerleeders en de danceline. mijn school had gewonnen met 6-12. die avond erna ben ik naar mijn eerste amerikaanse party geweest. dat is wel heeel anders dan de feestjes in Nederland zeg. iemand geeft een feest en dan iedereen die wil kan komen en iedereen komt met de auto en iedereen drinkt alcohol en dat brengen ze zelf mee. ook is iedereen echt dronken op het feest. ik denk dat ik aan het einde van de avond niemand heb gesproken die nog iets normaal kon vertellen ofzo. ook kwam de politie steeds langs omdat de muziek te hard stond. maar het meest gekste van de avond was voor mij denk ik toch wel de ''twerk wedstrijd'' dan staan er een hele groep meiden te twerken en kiest de dj de beste uit. en alle jongens stonden natuurlijk te genieten en ik stond er met mond open te kijken van wat gebeurt hier!!!! had zoiets nog nooit gezien. de dag erop kreeg ik een berichte van mijn local rap, dat is een persoon die mij helpt als er iets aan de hand is. zij heeft ook een exchange student in huis en die heb ik een maand geleden leren kennen en mijn local rap vroeg aan mij of ik de date van haar exchange student ( is een knappe jongen uit spanje) voor zijn homecoming wou zijn. daar zei ik natuurlijk ja op en heb isteren voor een mooie jurk geshopt. homecoming heeft te maken met een football wedstijd en dat is 1 keer in het ja en dan word de dag na de football werdstrijd een dance gehouden, dat is eigenlijk een soort van gala maar dan met korte jurken en niet met lange jurken. ik ben echt heeel blij met mijn jurk en zal wel een foto op facebook en instagram gooien na 12 oktober. Dit weekend heb ik niet zoveel gedaan, zaterdag geshopt voor mijn jurk en vandaag zijn we naar het park gegaan voor een meeting met andere exchange students. Volgende week vertel ik jullie meer!

  • 15 September 2014 - 12:19

    Leni Van Gerven:

    Hallo Marloes,
    Zo te lezen heb je het erg naar de zin.
    Geniet ervan.
    Groetjes Bert en Leni.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ville Platte

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 8019

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: