week 8 - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu week 8 - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

week 8

Blijf op de hoogte en volg Marloes

25 September 2014 | Verenigde Staten, Ville Platte

het is al weer even geleden dat ik iets van me heb laten weten. gisteren was het al weer 8 weken geleden dat ik mijn voeten op Nederlandse bodem had. de tijd vliegt voorbij! en ik heb het nog steeds naar mijn zin hier en leer elke dag nog nieuwe dingen. op heb begin op school maakte ik alles in het Nederlands en dan deed ik het op google translate vertalen. Nu ben ik al zo ver dat ik alles meteen in het Engels maak. Ik was zojuist toevallig aan het Skype met Anne, (een vriendin uit Nederland) en ik had er soms gewoon moeite mee om dingen in het Nederlands te vertellen. Dan kom ik gewoon niet uit mijn woorden. Het zelfde is als ze op school vragen hoe zeg je dit of dat in het Nederlands, dan moet ik gewoon even diep na denken voordat ik antwoord kan geven. dus op dit moment praat ik een beetje Nederlands en een beetje Engels, maar beide niet helemaal correct. Ik vind het enorm leuk om naar football games te gaan hier. Ik begrijp het spel niet echt maar het is gewoon gezellig omdat al mijn vrienden daar ook zijn. de volgende football game is pas over 2 weken dus moet nog even wachten. een aantal weken geleden had ik jullie verteld over de peperally die word gehouden op de dag dat het football team een thuis wedstrijd heeft. Ik had aan de directeur van de school gevraagd of ik mijn foto camera mee mag nemen naar de volgende peperelly ( over 2 weken) en dan kan ik kijken of het mij gaat lukken om wat foto's op mijn blog kan zetten zodat jullie een beetje een idee hebben waarover ik praat. dit weekend ga ik met mijn homecoming date, de exchange student uit Spanje, shoppen voor een outfit voor hem. Ik heb zoveel zin in de homecoming over 2 weken en 2 dagen. Alleen ken daar waarschijnlijk niemand op mijn homecoming date na. maar dat maakt niet uit, dan leer ik ze wel kennen. morgen nog een dagje school en dan is het alweer weekend. afgelopen weekend was ik naar een birthday party geweest van een klein meisje dat 5 werd. toen zeg ik een echte grote birthday cake zoals we die altijd in de films zien. en ook zag ik een pinata die ze kapot moesten slaan en dan kwamen er snoepjes uit. dat was wel grappig om te zien in real life. Ik ben benieuwd wat ik dit weekend allemaal ga doen en ga leren. volgende week horen jullie meer van me!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ville Platte

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 8024

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: