week 10 - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu week 10 - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

week 10

Blijf op de hoogte en volg Marloes

09 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Ville Platte

hee lieve volgers!!!

gister al weer 10 weken geleden dat ik mijn voeten op Nederlandse bodem had. elke keer als ik weer iets op mijn blog zet denk ik ''wat vliegt de tijd toch''. afgelopen weekend ben ik wezen kamperen met mijn gastouders en mijn gastzusje. vrijdag ben ik toen niet naar school geweest want dan konden we onze spullen pakken en klaar maken voor te vertrekken. Om 3 uur kwam Dana, mijn gastmoeder, thuis van werk. toen zijn we meteen aangereden naar het kamp. Chip, mijn gastvader, had het kampvuur al aan gemaakt. ik heb dat weekend heel veel nieuwe leuke mensen leren kennen. ook heb ik quad gereden, met echt geweren geschoten, en gezien hoe ze eekhorns klaar maken om te eten. lekker de heledag bij het kampvuur zitten en beetje in de bossen gaan wandelen en quad rijden. was een leuk weekend! morgen nog een dagje school, dan zaterdag is het zover, eindelijk naar de homecoming met de knappe spanjaard. heb er echt heel veel zin in! Macy, mijn gastzus, gaat mijn haren doen en Dana gaat mijn make-up doen. ben er helemaal klaar voor!! Ik vind het nog steeds elke dag leuk om naar school te gaan! mijn cijfers worden steeds beter en leer elke dag nog nieuwe mensen kennen. geniet nog elke dag hier in Amerika. ik zal na mijn homecomimng wel laten weten hoe het was. ben wel beetje nerveus want ken daar echt helemaal niemand, is een hele andere school. maar dat komt wel goed. ook ga ik proberen foto's op mijn blog te zetten.
bye bye!!!!

  • 10 Oktober 2014 - 10:40

    Marion:

    Hoi Marloes wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt in Amerika.
    Ik vind het leuk om je reisverslag te lezen.

    groetjes,
    marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ville Platte

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 8030

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: