week 12 - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu week 12 - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

week 12

Blijf op de hoogte en volg Marloes

26 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Ville Platte

hee allemaal,

Mijn homecoming was super leuk geweest, eerst zijn we ergens wezen eten en daarna naar de homecoming dance geweest, idereen was echt super lief. na de homecoming dance die al om 12 uur was afgelopen was er een after party. het was niet echt druk op de after party maar wel gezellig. de dag erna al vroeg op en toen mogt ik mee rijden in een optocht en snoep naar kinderen gooien. ook dat was heel leuk maar het was ook heeel warm! het weekend daarna zijn we weer naar het kamp geweest en lekker bij het kampvuur zitten en relaxen. afgelopen week ben ik dinsdag woensdag en donderdag niet naar school geweest omdat ik ziek was, en in het weekend heb ik geshopt en uiteten gewest. en vanmiddag was Conner, ( de kind van de oudere broer van macy en blair, hij is 2 jaar oud) geweest. en Morgen weer lekker naar school! heb het nog steeds naar mijn zin

  • 27 Oktober 2014 - 12:21

    Petra:

    Hoi Marloes,

    Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt. En mooi foto's.

  • 23 December 2014 - 18:20

    Anne-Marie:

    Hoi Marloes,

    Hoe gaat het,nog vol te houden daar?
    Spannend de eerste kerst in Amerika.
    Wij wensen je hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

    Groetjes Ad en Anne-Marieyva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ville Platte

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 8025

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: