dag 16: - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu dag 16: - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

dag 16:

Blijf op de hoogte en volg Marloes

14 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Ville Platte

vandaag mijn eerste schooldag gehad in de USA. wat was ik nerveus vanochtend. maar tegelijkertijd had ik er wel heel veel zin in! het was een vermoeiende dag. heb zoveel nieuwe mensen leren kennen. zoveel mensen kwamen naar me toe met zoveel vragen: wat is je naam? waar kom je vandaan? hoelang blijf je hier? wie is je hostfamily? hoe oud ben je? welke klas zit je? mag ik je rooster zien? hoe is jou land? waar is jou land? heb je een vriendje? zoveeel vragen!!!! maar mijn eerste schooldag was geslaagd. ik had een leuke dag. maar toen ik thuis kwam was ik meteen in slaap gevallen! was een leuke maar vermoeiende dag! Op naar de rest van het jaar!

  • 16 Augustus 2014 - 20:45

    Anne-Marie Thomassen:

    Hartstikke leuk Marloes,zo te horen gaat het hele maal goed komen.
    Geniet er van,maak er een leuk jaar van.
    Succes groetjes Anne-Marie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ville Platte

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 8049

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: