Dag 1: vlucht naar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu Dag 1: vlucht naar New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

Dag 1: vlucht naar New York

Blijf op de hoogte en volg Marloes

30 Juli 2014 | Verenigde Staten, New York

vandaag afscheid genomen van Nederland! het was moeilijk en met tranen in mijn ogen nog een keer achterom gekeken en door de douane heen richting Londen. die vlucht had vertragen maar geluk bij een ongeluk, de vlucht van Londen naar New York had ook vertraging waardoor ik die nog netjes kon halen. Vanochtend ging mijn wekker om 05.00 uur en aangezien het in Nederland nu al 03.00 uur is geweest heb ik nog maar 2 uur te gaan om 24 uur wakker te blijven. Dit gaat me niet lukken ben ik bang want ik heb wallen onder mijn ogen tot aan m´n knieën!! Ik ben nog maar 3 uurtjes in New York maar heb nu al zoveel gezien! een echt Amerikaans park zijn we lang gereden! heeel veel hoge gebouwen. Ook viel het me op dat er hier wel heel anders gereden word dan in Nederland en dat de kleinste auto die ik gezien heb nog het formaat heeft van de auto van Paul. Nu zijn we nog 4 dagen met de organisatie in New York. de meeste studenten komen uit Duitsland maar gelukkig lig ik met de andere 3 Nederlandse studenten op een kamer. Ik heb vandaag al veel foto's gemaakt dus zal straks of morgen kijken of ik ze ook hierop krijg gezet! dit was mijn verhaal voor vandaag ondanks dat ik heel veel vergeten ben maar ga zo toch lekker slapen! goodnight!!!


  • 02 Augustus 2014 - 10:58

    Rien En Myra:

    Slaap lekker!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 8028

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: