Dag 2 : Wall street - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu Dag 2 : Wall street - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

Dag 2 : Wall street

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg Marloes

01 Augustus 2014 | Verenigde Staten, New York

Voor dag 2 had ik gisteren helaas geen tijd. maar, beter laat dan nooit.
Gisteren zijn we overdag naar Wall street geweest. het wat te geweldig en heb enorm veel foto's gemaakt. daarna kregen we vrije tijd om te gaan shoppen. we hebben de apple store gezien van binnen en buiten, ook zijn we in een hoog gebouw geweest en hebben we de wolkenkrabbers van bovenaf kunnen bekijken. daarna zijn we naar het park geweest van Madagaskar! dat is het park waar de dieren normaal wonen in de film! De bedoeling van s`avonds was om naar de brug te gaan waar je uitzicht hebt op alle gebouwen. ik weet zo even niet meer hoe de brug heet maar het schijnt heeel mooi te zijn. helaas ging de metro toen stuk en om niet in tijdnood te komen gingen we weer naar Wall street alleen dan in het donker! dat was nog veeel mooier dan in het licht! Na een lange dag en veel lopen was ik blij dat ik eindelijk in bed lag maar het was de moeite zeker waard!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 8047

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: