Dag 3: vrijheidsbeeld - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu Dag 3: vrijheidsbeeld - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

Dag 3: vrijheidsbeeld

Door: ikke

Blijf op de hoogte en volg Marloes

02 Augustus 2014 | Verenigde Staten, New York

vandaag was weer een drukke en lange dag! eerst zijn we naar het beeld van de vogel geweest die voor Amerika staat net als de leeuw voor Nederland staat. daarna zijn we naar het vrijheidsbeeld geweest. ik geloofde nooit dat het vrijheidsbeeld echt heel groot was omdat het altijd zo klein lijkt op de foto's. Na vandaag geloof ik eindelijk dat het mega is! we gingen met een bood naar het eiland waar het vrijheidsbeeld staat en zijn toen een rondje om het beeld gelopen en toen we terug op de bood naar New York City. Daarna zijn we naar two wall street geweest en vervolgens door naar de twin touwers! dat was ook gaaf! op de plek waar de 2 gebouwen stonden was een kuil waar water in liep en op de bodem van die kuil was een zwart gat waar het water dan verder in liep. ook heb ik natuurlijk het gebouw gezien die is neergezet als vervanging voor de 2 ingestorte gebouwen! Daarna zijn we door gegaan naar little italy en china town! dat was leuk om even te zien en kon je goed shoppen. het leek net of je in turkeije was op de markt ofzo. natuurlijk heb ik daar een I <3 new york sweater gekocht! vanavond zouden we dus inplaats van gisteren naar de brug gaan maar ik voelde me niet lekker en moest overgeven dus was ik maar thuis gebleven! maar de groep heeft me beloofd om alle foto's door te sturen en te laten zien want ik wou echt heel graag mee maar wat niet kan, kan niet. we lopen hier in new york wel wat kilometers af zeg! heb last van mijn voeten en ben moe dus ga nu lekker mijn oogjes sluiten! Sleepwell everybody!

  • 02 Augustus 2014 - 09:36

    Petra:

    Hoi Marloes.

    Kei leuk om te lezen, wat zal je veel zien.
    Ik hoop dat het meevalt met de jetlag!
    Nou veel plezier verder en we kijken uit naar de verhalen.

    Groeten, Petra en Geert.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 8085

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: