Dag 5: vliegen!! - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu Dag 5: vliegen!! - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

Dag 5: vliegen!!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

04 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Ville Platte

Vandaag weer een dagje in het vliegtuig gezeten! eerst van New York naar Dalles, en dan door naar Alexandria waar mijn gastgezin op me stond te wachten! Ze hadden super borden gemaakt met mijn naam en in het Nederlands geschreven: Welkom in Amerika Marloes! Daarna zijn we naar het huis gereden en kreeg ik een leuk cadeau. Een foto's lijstje met mijn naam erop en een shirt van het dorp en een bekerhouder van het dorp. en natuurlijk heb ik toen ook mijn koffer uitgepakt en hun cadeau'tjes gegeven. Ze vonden het heel leuk! Daarna hebben we Spagetti gegeten en ben ik gaan slapen want ik was echt heeel moe! Was een lange dag in het vliegtuig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ville Platte

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 8039

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: