Dag 6: ... - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu Dag 6: ... - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

Dag 6: ...

Blijf op de hoogte en volg Marloes

05 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Ville Platte

vandaag om 8.30 uur wakker en dan ontbijten en douche. daarna ben ik samen met dana en macy gaan shoppen voor schoolkleding en schoolschoenen en ben ik op het werk van Dana, Macy and the work of Chip geweest. daarna zijn Dana en ik gaan kijken voor een telefoon hier. Dat is allemaal gelukt dus en wanneer we thuis kwamen heb met mama en papa geskypt en ben ik naar mijn nieuwe school geweest. daar was een orientetion. zodra we thuis kwamen ben ik met macy, blair, en een vriendin van macy, Abby, tacco's gaan eten! het was heeerlijk!!!! het was weer genoeg voor vandaag,dus! slaaplekker!

  • 06 Augustus 2014 - 12:57

    Danny En Marion:

    Hoi Marloes,
    We hebben ons aangemeld bij de mailinglijst zodat we je reisverslag kunnen volgen.
    Een hele fijne tijd in Amerika.

    Groetjes,
    Danny en Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ville Platte

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 8043

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: