dag 22: - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu dag 22: - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

dag 22:

Blijf op de hoogte en volg Marloes

20 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Ville Platte

vandaag is het alweer 3 weken geleden dat ik op het vliegveld stond in Amsterdam en afscheid moest nemen van de mensen waar ik het meest om geef! Als ik nu terug kijk op de afgelopen 3 weken heb ik al een hoop mee gemaakt en ben ik al veel wijzer geworden. Mijn Engels is ook heeeeeeeel veel beter dan 3 weken geleden! maar wat gaat de tijd toch snel! Voor mijn gevoel ben ik pas een week weg! maar ik heb nog een lange tijd te gaan en ga nog veel meemaken en leren de komende tijd! School is wel redelijk lastig nog. Ik heb 6 weken de tijd om een boek te lezen in het engels. met zoveel pagina's krijg ik dat nog niet eens voor elkaar met een nederlands boek! maar we zien wel hoe het loopt! Morgen heb ik mijn eerste proefwerk. Wiskunde. Als ik eenmaal begrijp wat ze vragen kan ik makelijk een goed cijfer halen. maar dan is het wel weer jammer dat ik de vragen in engels niet begrijp! maar ook dat komt allemaal goed! Nu ga ik lekker slapen want school maakt me wel moe maar vind het tot nu toe nog super leuk op school!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ville Platte

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 8050

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: