week 4, dag 29 - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu week 4, dag 29 - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

week 4, dag 29

Blijf op de hoogte en volg Marloes

27 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Ville Platte

vandaag ben ik 4 weken weg uit Nederland. De tijd gaat hier enorm snel en maak hier veel leuke dingen mee. Bijvoorbeeld dat een klasgenoot spontaan uit het raam springt en weg rent. De dagen op school gaan snel en heb al veel nieuwe vrienden gemaakt. Ook ben ik al uitgenodigd voor een feest van iemand. Ook heb ik na een week eindelijk door hoe ik mijn kluisje hier kan openen. Als ik thuis kom van school ben ik wel enorm moe en de opdrachten en proefwerken op school zijn wel heel lastig maar dat word met de tijd beter! Ondanks dat ik hier enorm geniet en veel lach, mis ik mijn huisje, familie en vriendinnen in Nederland wel een beetje. De heimwee is wel minder erg dan ik had verwacht voordat ik vertrok. Het is hier wel elke dag heel warm, denk rond de 30 of 35 graden. Dit is wel de mooiste plaats op aarde waar ik ooit geweest ben! Overal zijn bomen en overal is natuur! het is prachtig hier en denk nog steeds elke dag dat ik droom als ik wakker word!

  • 29 Augustus 2014 - 17:11

    Jollina :

    Hee meisie, geniet er van ik mis je! Xxx

  • 30 Augustus 2014 - 13:34

    Marieke De Bresser:

    hoi marloes
    ik heb al je verhalen gelezen wat leuk dat je het zo naar je zin hebt, en we wensen je nog heel veel succes en plezier in de tijd die nog komen gaat. gr marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ville Platte

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 8042

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: