week 5: dag 38 - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu week 5: dag 38 - Reisverslag uit Ville Platte, Verenigde Staten van Marloes Neggers - WaarBenJij.nu

week 5: dag 38

Blijf op de hoogte en volg Marloes

05 September 2014 | Verenigde Staten, Ville Platte

Wat heb ik de afgelopen anderhalve week veel meegemaakt! Donderdag avond hadden we junior-senior war. dat betekent dat alle seniors dingen doen bij de juniors en andersom. bijvoorbeeld met paintbal geweren op elkaar schieten en de auto's voor spuiten met vieze dingen enzo. dat was een geweldige avond waar ik veel heb kunnen lachen. ook was het wel spannend want als de politie kwam moesten we snel verstoppen want het was illegaal ofzo. maar mijn gastouders lieten macy en mij gaan en hij is een agent dus dat zal wel meegevallen zijn denk ik. vrijdag avond zijn we naar mowmow gegaan, dat is de moeder van mijn gastvader. toen heb ik meer familie leden leren kennen en zijn we daar blijven eten. toen we thuis kwamen duurde het niet lang voordat ik sliep omdat het met senior-junior war half 1 was voordat ik in bed lag en de volgende dag gewoon school had. zaterdag waren we een dagje wezen shoppen met mijn gastouders en blair en een vriendinnentje van blair. dat was ook heel gezellig en had een super leuke tas gekocht die eerst 75 dollar was maar was afgeprijst naar 17 dollar dus denk dat dat 12 euro is ofzo. een koopje dus. zondag was een lekker dagje thuis. lekker niks doen alleen films kijken met Blair. Maandag was een geweldige dag, we waren vrij van school dus zijn toen naar een park gegaan om echte alligators te zoeken, en gevonden natuurlijk. ook zagen we wilde hertjes langs de weg lopen. dinsdag, woensdag en donderdag waren gewone schooldagen. en vandaag was weer iets bijzonders. het footbal team van de school speelt vanavond een thuis wedstrijd en dan gaan we met de hele school naar de gym het laatste lesuur en dan moet je allemaal zo hard mogelijk gillen en gek doen en iedereen verft z'n gezichten vol met oranje en zwart omdat de kleuren van de school zijn. ook doen de cheerleaders en de lijndansers hun optreden en komen de football spelers een voor een de gym ingerent. de volgende keer als dat is vraag ik of ik foto's mag maken want dat is echt de moeite waard om als aandenken mee te nemen. Als het stopt onweren hier dan gaan we vanavond natuurlijk ook naar de football wedstrijd kijken. dan zie ik eindelijk mijn eerste american football game! dus ik hoop dat het stopt onweren. en zaterdag heb ik een feest van een vriendin van me dus ik hoop dat mijn gastmoeder me daarnaar toe laat gaan maar dat zie ik vanzelf! staat weer een leuk weekend te wachten voor mij! Ik heb in mijn map die ik elke dag mee naar school neem allemaal foto's gedaan van mijn vrienden en familie thuis. iedereen is wel helemaal onder de indruk omdat je in nederland eerst met 16 jaar kon drinken en dat het nu 18 is. en ook zeggen alle meiden dat mijn broers echt mega knap zijn en vinden de carnaval helemaal geweldig omdat het 5 dagen lang helemaal gek doen is. Deze week heb ik niet zoveel heimwee gehad als afgelopen week. Maar natuurlijk had ik wel mijn momentjes.

  • 12 September 2014 - 16:45

    Hariette :

    hey marloes, leuk te lezen wat je allemaal mee maakt in Amerika. Geniet van de lach momenten, en die komen er ongetwijffelt nog heel veel. Voor je het weet zit je hier weer in de regen, dus geniet van de dagelijkse zon. Blijf elke week schrijven want de verhalen zijn leuk om te lezen. groetjes Hariette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Ville Platte

Marloes

Mijn droomreis naar Amerika

Actief sinds 29 Juli 2014
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 8044

Voorgaande reizen:

30 Juli 2014 - 15 Juni 2015

MarloesNeggersInAmerika

Landen bezocht: